onsdag 3. desember 2008

Ønskeliste :]

Hehe, må jo bare lage en ønskeliste da!

Vel, ok.. Det meste på listen min er egentlig CD plater, men også faktisk non klær!
Her er den..

.:Album:.

Hammerfall - Glory to the brave
Hammerfall - Crimson Thunder
Hammerfall - Renegade
In Flames - Come Clarity
In Flames - Lunar Strain
In Flames - Colony
In Flames - Whoracle
Papa Roach - Getting Away With Murder
Rise Against - Revolutions Per Minute
Rise Against - Siren Song Of Counter Culture
Arch Enemy - Dead Eyes See no Future
Avanged Sevenfold - City of Evil
Avanged Sevenfold - Kerrang-high Voltage
Avanged Sevenfold - Walking the Fallen
Bullet For My valentine - Four Words To choke Upon
Bullet for My Valentine - The poisen
Disturbed - The Sickness
Disturbed - Indestructible
Disturbed - Ten Thousand Fists

.: DVDer :.

Hammerfall - Rebels with a cause (DVD)
Hammerfall - Hearts on fire (DVD)

.: Klær :.

In Flames t-shorte (Fra Rockshop.no)
Hammerfall t-shorte (Fra rockshop.no)
Bullet for my valentine t-shorte (Fra rockshop.no)
Disturbed t-shorte (Fra Rockshop.no)
Arch Enemy t-shorte (Fra Rockshop.no)
Diverse klær fra DragensHule.no

Også ønsker jeg meg noen kommentarer på innleggene mine da [:
Kanskje jeg legger til mer da men ;)

Kos fra meg :D

Ingen kommentarer: